FAQs Complain Problems

राजकाेट धार्मिक मन्दिर वडा नं.७

Read More

दहबाङ्ग पर्यटकीय क्षेत्र

Read More

छैटौँ गाउँसभाको झलकहरु

Read More

छैटौँ गाउँसभाको झलकहरु

Read More

त्रिवेणी गाउँपालिकाकाे संक्षिप्त परिचय

त्रिवेणी गाउँपालिका नेपालकाे संविधानकाे धारा २९५ काे उपधारा (३) बमाेजिम कायम भएका गाउँपालिका, नगरपालिका मध्येकाे एक हाे । रूघा, खारा, मुरूबाट बग्ने सबै खाेलाहरू एकिकृत भई सिम्रुतु पुगेर एकै ठाउँमा भेट हुने र साे स्थानलाई त्रिवेणी भन्ने गरीइएकाे कारणले यस गाउँपालिकाकाे नाम त्रिवेणी राखिएकाे हाे । साविकका गा.वि.स हरू रूघा, खारा, मुरू, पेउघा र नुवाकाेट (३)  भु-भाग  ओगटेर बनेकाे यस गाउँपालिकाकाे कुल क्षेत्रफल ८५.४९ वर्ग किलाेमिटर र यस गाउँपालिकाकाे जनसङ्ख्या २३५२० रहेकाे छ र यस गाउँपालिकामा जम्मा ४४०० घरधुरी रहेका छन।समुन्द्र सतहबाट ११२५ मि. देखि २६८२ मि.

न्यायिक समितिमा उजुरी दर्ता गर्दा पेश गर्नुपर्ने अावश्यक कागजातहरू के के हुन?

१. निवेदनपत्र / फिरादपत्र / प्रतिउत्तरपत्र

२. जन्मदर्ता प्रमाणपत्रकाे प्रतिलिपि

३. विवाहदर्ता प्रमाणपत्रकाे प्रतिलिपि

४. नागरिकता प्रमाणपत्रकाे प्रतिलिपि

५. २ वटा पासपाेर्ट साइजकाे फाेटाे

६. कानून बमाेजिम बुझाउनुपर्ने अदालती शुल्क तथा दस्तुर

Pages

जन प्रतिनिधि

कर्मचारीहरू

रमेश पुन मगर

नि. प्रमुख प्रशासकिय अधिकृत
Phone Number:
9801925763

युवराज गिरी

IT
Phone Number:
9801947691

सेवाहरु

सेवा प्रकारः-
सेवा समयः- साेही दिन, सर्जमिन भए बढिमा ३ दिनभित्र
जिम्मेवार अधिकारीः- प्रमुख प्रशासकीय अधिकृत/ याेजना, प्राविधिक, लेखा र सम्बन्धित शाखाका कर्मचारी
सेवा दिने कार्यालयः- सिफारिसकाे लागि वडा कार्यालयमा र भुक्तानीकाे लागि गाउँ कार्यपालिकाकाे कार्यालय(याेजना शाखा, लेखा शाखा)
सेवा शुल्कः- निशुल्क
आवश्यक कागजातहरुः-
  • ताेकिएकाे ढाँचामा निवेदन
  • वडा कार्यालयकाे वा गाउँपालिका बाट खटिएकाे अनुगमन टाेलीकाे काम सम्पन्न भएकाे सिफारिस/प्रतिवेदन
  • उपभाेक्ता समितिले रकम माग गर्न  निर्णय गरेकाे बैठककाे निर्णयकाे प्रमाणित प्रतिलिपि
  • कार्य सम्पन्न प्रतिवेदन, लागत अनुमान तथा मुल्यांकन, याेजना सम्झाैता, नापी किताब, याेजना खाता, समितिकाे नाममा खाता खाेलेकाे विवरण, सार्वजनिक लेखापरिक्षण प्रतिवेदन, सार्वजानिक सुनुवार्इ, अनुगमन तथा सहजीकरण समितिकाे सिफारिस, याेजनाकाे , शुरूदेखि अन्त्य सम्मकाे फाेटाेहरू
  • अावश्यकताअनुसार अन्य कागजातहरू
सेवा प्रकारः-
सेवा समयः- साेही दिन, सर्जमिन भए बढिमा ३ दिनभित्र
जिम्मेवार अधिकारीः- प्रमुख प्रशासकीय अधिकृत/ याेजना, प्राविधिक, लेखा र सम्बन्धित शाखाका कर्मचारी
सेवा दिने कार्यालयः- सिफारिसकाे लागि वडा कार्यालयमा र सम्झाैताकाे लागि गाउँ कार्यपालिकाकाे कार्यालय(याेजना शाखा, लेखा शाखा
सेवा शुल्कः- सिफारिस रू. २०० र सम्झाैता निशुल्क
आवश्यक कागजातहरुः-
  • ताेकिएकाे ढाँचामा निवेदन 
  • सम्बन्धित वडा कार्यालयकाे सिफारिस
  • अामभेलाबाट उपभाेक्ता समिति(७ देखि ११ सदस्यीय) तथा अनुगमन तथा सहजीकरण समिति (५ सदस्यीय) गठन गरेकाे अामभेलाकाे बैठककाे निर्णय
  • सम्झाैता गर्ने भनि उपभाेक्ता समितिले गरेकाे निर्णयकाे प्रतिलिपि
  • उपभाेक्ता समितिमा रहने पदाधिकारीहरूकाे नागरिकता प्रमाणपत्रकाे प्रमाणित प्रतिलिपि
  • उपभाेक्ता समिति तथा अनुगमन तथा सहजीकरण समितिमा रहने पदाधिकारीले चालु अा.व. सम्मकाे मालपाेत लगायतका कर तथा राजस्व तिरेकाे रसिद
  • प्राविधिक लगत स्टिमेट
  • सम्बन्धित उपभाेक्ता समितिकाे स्ट्याम्प छाप
सेवा प्रकारः- घटना दर्ता
सेवा समयः- साेही दिन, सर्जमिन भए बढिमा ३ दिनभित्र
जिम्मेवार अधिकारीः- वडा अध्यक्ष/वडा सदस्य/वडा सचिव / सम्बन्धित फाँटका कर्मचारी
सेवा दिने कार्यालयः- वडा कार्यालय
सेवा शुल्कः- ३५ दिन भित्र निशुल्क, ३५ दिनपछि रू. १००
आवश्यक कागजातहरुः-
  • निवेदन पत्र
  • दुलाहा दुलहीकाे नागरिकताकाे प्रमाणपत्रकाे प्रतिलिपि
  • दुलहीकाे नागरिकता नभएमा बाबु वा दाजुभार्इकाे नागरिकताकाे प्रमाणपत्रकाे प्रतिलिपि
  • चालु अा.व. सम्मकाे मालपाेत लगायतका कर तथा राजस्व तिरेकाे रसिद
सेवा प्रकारः- घटना दर्ता
सेवा समयः- साेही दिन, सर्जमिन भए बढिमा ३ दिनभित्र
जिम्मेवार अधिकारीः- वडा अध्यक्ष/वडा सदस्य/वडा सचिव / सम्बन्धित फाँटका कर्मचारी
सेवा दिने कार्यालयः- वडा कार्यालय
सेवा शुल्कः- ३५ दिन भित्र निशुल्क, ३५ दिनपछि रू. १००
आवश्यक कागजातहरुः-
  • निवेदन पत्र
  • अदालतबाट सम्बन्ध विच्छेद भएकाे फैसलाकाे प्रमाणित प्रतिलिपि
  • पति पत्नीकाे नागरिकताकाे प्रतिलिपि १/१ प्रति
  • केटाकाे स्थायी ठेगाना सम्बन्धित वडाकाे हुनुपर्ने।
सेवा प्रकारः- घटना दर्ता
सेवा समयः- साेही दिन, सर्जमिन भए बढिमा ३ दिनभित्र
जिम्मेवार अधिकारीः- वडा अध्यक्ष/वडा सदस्य/वडा सचिव / सम्बन्धित फाँटका कर्मचारी
सेवा दिने कार्यालयः- वडा कार्यालय
सेवा शुल्कः- ३५ दिन भित्र निशुल्क, ३५ दिनपछि रू. १००
आवश्यक कागजातहरुः-
  • निवेदन पत्र र नागरिकताकाे प्रमाणपत्रकाे प्रतिलिपि
  • बसार्इ सरार्इ गरी जानेकाे हकमा परिवारकाे विवरण सहित सम्बन्धित वडा कार्यालयकाे बसार्इ सरार्इ कागज
  • जहाँ जाने हाे त्यस ठाउँकाे लालपूर्जा र जुन ठाउँमा अाउने हाे त्यहाँ पनि पेश गर्ने
  • बसार्इ सरार्इ गरी अाउनेकाे हकमा बसार्इसरार्इ गरी ल्याएकाे  प्रमाणपत्र
  • जानेअाउने सबै व्यक्तिकाे नागरिकता/जन्मदर्ताकाे प्रतिलिपि
  • चालु अा.व. सम्म मालपाेत लगायतका कर तथा राजस्व तिरेकाे रसिद

Pages

जानकारी